Wednesday, October 24, 2018

Final Year Project 1

     Assalamualaikum!!! Alhamdulillah!!! Akhirnya aku telah selesai untuk presentation FYP 1 semester 6. Jadi dengan berakhirnya presentation ni, rasa lega la sikit beban kt kepala ni.
     Tapi, selesai FYP 1 tak bermakna aku dah dapat bersenang-senang joli sana sini, aku kne siapkan report proposal untuk semester ni, supaya aku dapat fokus untuk FYP 2 pula untuk semester yang akan datang.
     Harapan aku untuk FYP 2 yang akan datang ni, aku harap dapat siapkan projek tu awal-awal. Jadi, tak laa rasa nervous bila nak present nanti, maklumlah aku ni jenis darah gemuruh, sikit-sikit nervous...bukan masa present je nervous, masa main chess pon boleh nervous, senang citer kalu ada aircond atau tempat sejuk konfom terketar-ketar kaku. 
     Namun engineering student ni biasanya sembang je lebih hehehe, cakap nak buat awal, tapi last minute juga baru buat. Tapi kita tengok laa sejauh mana semangat dan komitmen aku untuk siapkan projek semester depan. Nak tak nak, aku harus laluinya sebab aku tak boleh graduate tanpa kredit yang cukup. InShaaAllah boleh 🙂🙂

              

No comments:

Post a Comment